Skip to content

Kovács Pisti panaszai

2006/02/26

Amíg a hatéveseknek az egyharmada hiszi el azt, amit a reklám mond, ez az arány a 9 éveseknél már kb. 10%-ra csökken, amíg a hatéveseknek a fele gondolja úgy, hogy a reklámok azért vannak, hogy nekik legyen min nevetni, később túlsúlyba kerülnek azok, akik szerint a reklámok célja, hogy a cégek több árut adhassanak el.- írja dr. Kalas György . Vajon a választópolgároknál hány százalék a hiszékeny? Kovács Pisti, az egyszemélyes Szabó-család vajon hányunk szívét lágyítja meg?


Nézegetem azt a tényleg helyes kisfiút. Kedvem volna megkérdezni: Ha nagy leszel, mi leszel? Tipikus felnőtt kérdés – ez igaz. De van-e egyáltalán jövője a kis gézengúznak? S miért is legyünk barátja? A barátság egyszerre érték? Hát nem arról szól a történet, hogy “jöjjön el az én országom?” Individualizmus pá, éljen a szolidaritás? S mit jelent a választók, azaz felnőttek barátsága a kisfiúnak? Fogadjuk örökbe? Netán egy sokgyermekes családba? Nem félnek, hogy elrontjuk a fiút? Netán vallásosnak neveljük? Még rágondolni is rossz!


Advertisements
No comments yet

Szólj hozzá!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s