Skip to content

Jézus Krisztus, menedzser – Interjú a Figyelőben

2010/05/20

Egy építési vállalkozó – mert a görög tekton szó az apokrif iratok alapján inkább ezt jelöli, mint az ácsot – rendkívüli vezetői készség-
gel kihozza a hozzá csapódott tizenkét halászból, illetve egykori vámosból a bennük rejlő tehetséget és akaratot.

Tovább>>

3 hozzászólás leave one →
  1. 2010/05/21 22:47

    valoban nem artana a Bibliat ujrafogalmazni, esetleg ujrairni manapsag, hogy ne csak egy “aranyos sztori” legyen.

    a multaddal kapcsolatos reszt olvasva az An American Rhapsody cimu film jutottam eszembe, nem tudom, lattad-e mar. ha igen, velemeny?

    remelem jol vagy es jol mennek a dolgok az Ignacban is.

  2. 2010/05/21 22:51

    * ujrafogalmazni helyett ujraertelmezni-t szerettem volna irni. hiaba, oregszem.

  3. Szlanicska Mária permalink
    2010/06/25 12:09

    Már régóta ismerlek, de most tudtam meg letöbbet rólad. Életutadról, gondolataidról, tevékenységeidről, stb. Köszönöm, hogy megosztottad velünk. Tetszik: ” Én a másiknak a személyét akarom elfogadni, nem a hitét. De ehhez meg kell ismernem.”
    Engem is érdekel a szabadkőművesség, régdóta foglakoztat, de csak tapogatózom. Nehezen értem meg. / Ha megértem/
    További jó munkát és jó egészséget kívánok.

Szólj hozzá!

