Skip to content

Pesti reggel (kedd reggel, 4. hét)

2012/01/25

Adás közben (Takács Bence)

A blog eredetileg elektronikus napló, de a milánói beszámolóim kivételével az utóbbi időkben kevés a napi tevékenységemmel szorosan összefüggő bejegyzés, inkább filozofálgattam, fennhangon töprengtem erről arról. Barátaim azonban jelezték, hogy a hétköznapok is érdeklik őket: mit csinál egy jezsuita egész nap?  Hát legyen. Vegyük a tegnapi napot. Este meglepetésszerűen meghívtak az Echo TV-be, Takács Bence vendégeként, a Napi Aktuális-ba, így este már nem tudtam megírni aznapi naplómat. Különben a noviciátus óta, azaz kis híján negyed százada vezetek naplót, de csak pár hete elektronikusan.

Tegnap a reggel a gyógytornával kezdődött, mivel a térdműtétem óta az orvos rehabilitációt tartott hasznosnak és szükségesnek. A Hercegprímás utcai rendelőből a Mária utcába mentem, ahol a fodrász rövidített amúgy is rövid hajamon. 6 hetente jár hozzánk egy fodrász így az atyáknak nem kell messze menniük. Kispesten szívesebben jártam a bevásárló-központi fodrászhoz, mivel ott élőben hallgathattam a nép hangját, amikor beültem a fodrász székébe. A budaiak véleményét azonban ismerem, így visszatértem a “házi fodrászhoz”. Mindezt kedvetekért dokumentáltam is …

A délelőtt legfontosabb mozzanata azonban megbeszélésem volt Bálint Péter ügyvéddel, aki a Management by Jesus egyik szemináriumának résztvevője volt és vállalkozott, hogy önkéntesként segít a friendraising munkában, mindenek előtt kiemelt támogatóink személyes kísérésben Azaz: felkeressük személyesen legfontosabb támogatóinkat. E célra készül most egy egyszerű szórólap és egy prezi-prezentáció. Hamarosan bemutatjuk! Péter az idei évben tervezett 10 vezetői szeminárium/vállalkozói szervezésében is segít. Délután a Google naptáramat állítottam össze karácsonyig. A legfontosabb tevékenységeimet ti is láthatjátok jó előre, itt a blogon! Ezt főleg azoknak ajánlom megtekinteni, akik egy előadásra vagy lelkigyakorlatra akarnak felkérni: elsőnek nézzék meg, szabad-e az adott időpont?

No comments yet

Szólj hozzá!

